Nytt mål

Jag skriver inte jättemycket om det på bloggen, men jag har ett stort träningsintresse. Eller ja, jag går inte igång på träning, nördar ner mig i massa litteratur eller är särskillt påläst. MEN. Jag älskar verkligen att röra på mig! Det handlar inte om att gå ner i vikt - inte alls - men känslan av att känna hur jag orkar, den är fan fantastisk! Nu har jag fått ännu en nytändning på träningen, genom mitt samarbete med Emelie från BackToBasicsPT. Hon har verkligen hjälpt mig hitta kärlek till träningen! Emelie har gjort en egen viktresa och vet exakt vilka utmaningar vi sockerberoende har, hon har dessutom fått fantastiska resultat - och hjälper mig få fantastiska resultat. Jag har börjat att få så himla mycket komplimanger på mina armar och axlar, de har börjar bli väldigt definierade. 
 
Jag har skapat mig ett nytt mål. Det handlar inte om viktnedgång - nu vill jag ha en vältränad booty. Emelie har själv fått slita häcken av sig (haha) för att få till sin egen och verkligen visat att det går så länge man kämpar. I och med det så inspirerade det mig. Från att ha haft en halv legday i veckan, har jag gått till att ha 2 legdays i veckan. Jag tittar dessutom inte på maten på samma sätt som förut. Nu vill jag bygga och är inte rädd för att bli mätt. Det handlar inte längre bara om att tappa, tappa, tappa - det handlar om att ge kroppen bränsle för att stärkas. Jag vill inte heller längre äta chark och fläsksvålar i samma utsträckning - jag vill ha redigt bra kött så min kropp orkar bygga! Här görs numera pannbiff att riktigt bra kött och äts kallt före och efter träning. Bra protein som ger bra byggsten. Träningstillskott äter jag verkligen inte, blä. 
 
Bor du i Göteborg med omnejd så är detta tjejen du ska gå till. Anger du "lchfingenjören" när du bokar får du 20% rabatt! 
 
 
KÖSS
 
 
 
 
3
Susanna Maria

Så härligt! Det ska vara kul att röra på sig, annars orkar man inte i längden. Kramkram

Anonym

Hej My! Länken till Pt-tjejen funkar inte när jag provar. Tack på förhand

SannaMari

Skulle älska att höra mer om vad du tränar (vilka övningar/hur ofta osv)! Posta gärna lite resultat i träningen också, om du blivit starkare på någon övning eller liknande! Kul att följa dina resultat i träningen också och inte bara viktmässigt 😃 Kram!